Oferta dla istniejących podmiotów ES
Wsparcie podmiotów ES
Doradztwo, szkolenia i specjalistyczne wsparcie, które pomoże lepiej wykorzystać potencjał Waszej organizacji, ułatwi zmaganie się z bieżącymi wyzwaniami i zbuduje podstawy przyszłego rozwoju.
To tylko kilka elementów z szerokiej oferty bezpłatnego wsparcia, jakie można uzyskać zgłaszając się do Małopolskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (MOWES).
Jeśli prowadzisz lub jesteś zaangażowany w działalność fundacji, stowarzyszenia lub innego podmiotu ekonomii społecznej (w tym WTZ, ZAZ, CIS, KIS)* możesz ubiegać się o udział w rozbudowanym systemie wsparcia, jaki oferuje MOWES.
Celem procesu doradczego MOWES będzie rozwój Waszej organizacji.
Razem z przydzielonym Wam doradcą i doświadczonymi ekspertami zdiagnozujecie potrzeby Waszej organizacji i przygotujecie dostosowany do Waszych potrzeb Indywidualny Plan Wsparcia. Określicie zestaw działań, ułatwiający pokonywanie stojących przed Wami wyzwań.
Opracowany specjalnie dla Waszej organizacji Indywidualny Plan Wsparcia może obejmować następujące elementy:
- przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju,
- opracowanie i wprowadzenie na rynek nowej oferty,
- udoskonalenie dotychczasowego sposobu produkcji lub świadczenia usług,
- wdrożenie planu naprawczego,
- rozwój kwalifikacji kadry,
- opracowanie strategii marketingowych, czy biznes-planów,
- pomoc w pozyskiwaniu środków grantowych i innych,
- umożliwienie nawiązania kontaktów i poznanie osób pracujących w podobnych organizacjach.
NASZA OFERTA to przede wszystkim:
- Wsparcie merytoryczne nakierowane na rozwój Waszej organizacji,
- Indywidualne podejście (wsparcie bieżących i strategicznych działań organizacji na każdym etapie rozwoju),
- Stała współpraca z doradcami kluczowymi i biznesowymi,
- Profesjonalne doradztwo, szkolenia i specjalistyczne usługi dotyczące różnych aspektów zarządzania organizacją,
- Wymiana doświadczeń i współpraca pomiędzy podmiotami,
- Indywidualny Plan Wsparcia opracowana dla każdej organizacji.
W ramach projektu "MOWES2 – Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Krakowski Obszar Metropolitalny" ww. działania realizowane są poprzez realizację Zadania 4 – Wsparcie istniejących podmiotów ekonomii społecznej (Partnerzy odpowiedzialni: Fundacja GAP, Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy, FRDL Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji).
Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej odpowiada za wsparcie:
*fundacje, stowarzyszenia, spółki non-profit, Centra i Kluby Integracji Społecznej, Warsztaty terapii zajęciowej, Kluby sportowe (w przypadku posiadania KRS), Ochotnicze Straże Pożarne (w przypadku posiadania KRS), Koła gospodyń wiejskich, Zakłady Aktywności Zawodowej, Kościelne osoby prawne, Kluby Sportowe, Sp. z o.o., S.A. (wg ustawy o sporcie), Stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego, spółdzielnie pracy, spółdzielnie inwalidów i niewidomych.
By zgłosić się do udziału w projekcie należy w terminie naboru:
(1) uzupełnić formularz rekrutacyjny (zał. nr 1 do regulaminu), a następnie (2) podpisać zgodnie z reprezentacją z KRS oraz (3) dostarczyć do Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej osobiście (ul. ks. I. J. Skorupki 22, 31-519 Kraków lub ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków) lub mailowo: mowes@fundacjagap.pl .
Wraz z formularzem należy do nas dostarczyć: (1) statut organizacji oraz (2) wydruk z KRS, oraz - dla organizacji prowadzących działalność odpłatną lub gospodarczą - (3) formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, (4) listę przypadków pomocy publicznej otrzymanej przez beneficjenta (lista do pobrania znajduje się tutaj: https://sudop.uokik.gov.pl/search/aidBeneficiary)
Wyniki poszczególnych naborów zostaną ogłoszone na stronie internetowej projektu, a z podmiotami ekonomii społecznej zakwalifikowanymi do udziału w projekcie skontaktuje się przydzielony Doradca kluczowy.
Pracownicy Małopolskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (Fundacja GAP):
Doradcy kluczowi:
- Alicja Kowalik
- Magdalena Sobesto-Wiejak
Doradcy biznesowi:
- Agata Machnik-Pado
Kontakt:
Biuro projektu dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się w Krakowie, przy ul. Olszańskiej 5, 31-513 Kraków. Możliwość spotkania po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 12 423 76 05.
Informacje można również uzyskać w siedzibie Realizatora wsparcia, ul. ks. I. J. Skorupki 22, 31-519 Kraków, codziennie w godzinach od 8.00 do 16.00, tel. 12 423 76 05.
E-mail: mowes@fundacjagap.pl
Adres korespondencyjny:
Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej
ul. ks. I. J. Skorupki 22, 31-519 Kraków
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu umówienia dogodnego terminu i miejsca spotkania (istnieje możliwość spotkania w terenie).
Regulamin wsparcia podmiotów ekonomii społecznej
- Załącznik nr 1 – Formularz rekrutacyjny
- Załącznik nr 1a – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Załącznik nr 1b – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym
- Załącznik nr 2 – Karta oceny formularza rekrutacyjnego
- Załącznik nr 3 – Dane osób delegowanych przez PES do udziału w projekcie
-
Załącznik nr 4 – Umowa uczestnictwa w projekcie
-
Załącznik nr 5 – IPW- Indywidualny Plan Wsparcia
- Załącznik nr 6 – Karta monitoringu sytuacji PES
Regulamin udziału w szkoleniach dla podmiotów ekonomii społecznej
- Załącznik nr 1A – Formularz rekrutacyjny dla PES będących Uczestnikami projektu
- Załącznik nr 1B – Formularz rekrutacyjny dla PES nie będących Uczestnikami projektu
- Załącznik nr 2a – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Załącznik nr 2b – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym
- Załącznik nr 3 – Deklaracja udziału w projekcie
- Załącznik nr 4 – Karta oceny formularza rekrutacyjnego
- Załącznik nr 5 – Umowa o udzielenie wsparcia szkoleniowo-doradczego